dilluns, 10 d’abril del 2017

PROJECTE SOLIDARI

Aquí vos deixo  les fotos del procés del nostre projecte solidari.
Ho heu fet molt bé organitzant i preparant cada una de les activitats .
Enhorabona per la vostra dedicació el dia de la jornada solidària. Que sapigueu que molts, molts de mestres vos han felicitat de lo bé que ho vareu fer.
Repte aconseguit : uns 800 raspalls de dents, 450 pastes de dents i 1.577,78€.
 GRÀCIES A TOTS!!! Clica la  imatge i veuràs les fotos.
https://goo.gl/photos/owVq6wH2yWEu8qBP8

21 comentaris:

  1. Molt bona accio de tots enhorabona. Sara��

    ResponElimina
  2. m´a agradat molt fer el projecte solidari.Maia

    ResponElimina
  3. Me va agradar molt fer el projecte solidari. Maria

    ResponElimina
  4. M'a agradat molt fer el projecte solidari perque em traballat amb grup,ens em divertit fent aquesta actibidat,em apres coses noves i perque em conegut a persones al final tot ba sortir be i varem recauda sous per els refutjats de eleona i tambe raspais de dents i pastes de dents.
    Gala klingenberg ferrer 3rB.ADEU

    ResponElimina
  5. La veritat que en la jornada solidaria tot va sortir molt be, hem aconsegit sous per els refugats i moltisimes pastes de dents i tambe moltisims respais de dents.Greta.Adeu investigadors felizidades.

    ResponElimina
  6. esperu que allim fet coses nessecariea per els refugiats

    ResponElimina
  7. A mi m’ha agradat molt fer el projecte solidari perquè de mentre que en estàvem divertint, estàvem ajudant als refugiats, hem fet amics nous d’altres classes, m’he sentit molt be i ara se com es senten les professores i els professors quan organitzen algo. Marc Basilio 3r B.

    ResponElimina
  8. hola amics m´agradaria que siguin mes respalls de dens i mes pastes de dents perque els refugiats d`eleonas os amo.anas

    ResponElimina
  9. PERDONA AMICS NO SE ESCRIURE

    ResponElimina
  10. hola.la jornada solidaria del 7 de maig de 2017 va ser molt divertda.me va agradar molt.sara.

    ResponElimina
  11. GRASIS ANAL TRUS MOLTA LLENT SERA MES GAPI.KIIIIIRRRIIIAAAAANNNNN

    ResponElimina
  12. me va agrada molt fer el projecte solidari i men vaig sentir molt solidaria per que estabam ajudant als refugiats.amanda

    ResponElimina
  13. A mi me a agradat molt el projecte solidari pero va ser agotador!!!!!!!!!!!!!! LEO EL GUAPERAS Adeu

    ResponElimina
  14. MIRARIO PORFA LLELLIRO.KIRIAN

    ResponElimina
  15. A jo me a agradat fer el projecte solidari i me he sentit molt solidaria i me agradaria fer un altre treball com aquet.kala jarpa sanchez

    ResponElimina
  16. A set molt divertida la jornada solidaria per que hem ajudad als refugiats.Mar

    ResponElimina
  17. felizitats investigadors:soc na Greta us vulia felizitar a tots per el gran projecte solidari,em gunyat un mun de sous i os vulia dir que es el millo projecte del mon.Gracies paquita per elegi aquet projecte tan guai.Greta

    ResponElimina
  18. Hola investigadors us felicito de les activitas que heu fet el espectacle es la idea que m´a agradat no solo el espectacle si no tot os amo

    ResponElimina
  19. A jo m'ha agradat a ajudar als refugiats de Elena. Fernanda

    ResponElimina