dimecres, 9 de maig del 2018

LA DONA AL MÓN

Avui hem fet la presentació de la nostra feina sobre la dona al món.
En aquesta presentació queden reflectides totes les activitats i reflexions sobre els estereotips i la igualtat de gènere.
Una vegada  fet aquest treball escriu una opinió(4 ó 5 línies) ,alguna cosa que has après, alguna cosa que canviaràs a partir d' ara ,algun pensament  que ja t´ha fet canviar...el que tú pensis que t'ha servit aquest petit projecte. Espero la teva resposta!!!




24 comentaris:

  1. OMG em fet un treball fantasti enorabona amics i sobretot amigues adeu Els Xefs.Anas

    ResponElimina
  2. Jo he apres a que les nenas i els nens tengin el mateix dret , a que tots els colors siguin de tots.Jo intentare treballar en que no posi jo domes nen i posare nens i nenes.VICENT

    ResponElimina
  3. bon dia a totes i tots jo vaig aprendre moltes coses com peretgemple que el color rosa domes sigui per dones, que el blau domes sigui per homens ,que la dona es quedi travallant a casa mentres el home esta trevallant fora de cassa, que el home no valori el trevall que fa la dona ,que les dones es tenen que encuidar de els seus fills i filles qe en vegade de posar homens i dones totsol posem homens, que als homens li paguen mes que a les dones fent el mateix travall perque son homens ,que els homens trevallen en mes cosses...GALA KLINGENBERG FERRER 4tB a i ara en vegada de posar els homens posc els homens i les dones ADEU NENS I NENES

    ResponElimina
  4. he après moltes cosses en aquest treball pero sobre tot que els homes i els donnés tenen el matrix dret de fer tot:colors, jugetes...adeu.tenzin

    ResponElimina
  5. La veritat es que m'agradat molt fer aquet treball . La meva opinio es que apartir de ara posare nens i nenes, que ningu color es de nens i de nenes son de tots, els jugarois tambe son de tots,etc. Ademes he apres moltes mes coses,espero que aparti de ara els homes i les dones tenguin el matex dret. Adeu Els xefs soc na Sara.

    ResponElimina
  6. Bon dia soc na Naia quan jo tenia 7 anys jo pensaba que blau era per nens i rosa era per nenes pero quan van fer la precentacio de la dona al mon tot va canviar.NAIA

    ResponElimina
  7. bon dia a tots i totes.Soc na MARTA i us vull dir que jo m'agraden tots els colors co el blau bert.Pero no m'agrada el rosa i yo quan tenia 7 anys pensaba que les dones domes poden el Rosa,lila,negre i blanc i els nens podien dur el blay,vert,taronja,negre i blanc pero no tots i totes poden els colors com perejrmple les nenes poden dur el blau i els nens el rosa.MARTA

    ResponElimina
  8. Hola jo e apres moltes coses con el el mini Treball de LA DONA AL MON, com que TOTS ELS COLORS SON DE TOTS,que els HOMES I LES DONES TENEN QUE REBRE ELS MATEIXOS SOUS y les DONES TENEN QUE QUEDARSE EN CASA y ELS HOMES A TRABALLAR A EL JARDI I FORA DE CASA PERO EIXO NO ES ASI.Greta 4tB

    ResponElimina
  9. Jo he apres moltes coses com per exemple que les dones i els homens poden fer els mateixos trevalls,que hem de incluir quan parlam i escrivim a les dones i al homens,que els homens no son millor que les dones... Aixo m'ha fet canviar la manera de parlar i estic molt contenta del nostre projecte.Maria

    ResponElimina
  10. Jo e apres a: no possar el Rosa com color de nena o el blau color de nen a no utilizar els estereotips i a cuan parlc utilizar els dos géneres.Pau

    ResponElimina
  11. Hola! Sóc en Lluis. Jo he après que els homens i les dones tenen els mateixos drets, que els colors son per tots i que tots som iguals i a la vegada som diferns.

    ResponElimina
  12. Jo he aprés a no utilitzar la paraula dona com un insult per exemple plores com una dona, corres com una dona, etc. També que hi ha estereotips com que el blau es de nens i el rosa de nenes i això crec que és una tonteria. També he après que no hi ha feina de dones i d’homes com abans que les dones feien la rentadora, cuinaven i els homes treballen fora de casa i eren els que feien esport.
    Tothom pot fer el mateix sigui dona o home i no hi hauria d’haver diferències.
    Marc

    ResponElimina
  13. hola amics i amigues jo he apres que no es pot utilitza la palabra dona com un insult tambe e apres que la dona fa el mateix treball que el homa pero le pagan menys.he apres tambe que la dona fa mes anuncis que el homa yo penso que deberian de fer els mateixos anuncis tambe he apres que es un estereotips els prejudicis i la igualtat de genere bueno soc Anas adeu.

    ResponElimina
  14. En Aquest peojecte de La dona al mon que ens a presentat na Rita he apres coses noves com per exemle:ESTERIOTIPS I PREJUDICIS. El esteriotip son idees que ceem que son mentida entre la dona i el home... i el prejuduci es que donem per segur una idea que no esta comprovada com per exemple: potser que vegis amb una roba super xula pero es lo unic que tens i pensen que eres ric,o potser que vagis vestit mal i pensa que no tens molt de sous pero potser que avui no has tingut un bon dia...i e apres que jutjar avans d´hora que es una actitud mala.Maia

    ResponElimina
  15. Ara al vore de que tenia que tenia que fer 3 o 4 linies he dit que no podria fero pero me adonat conte que si que o e pogut i aixo es un prejudici i el prejudici me bloquetjava.Maia

    ResponElimina
  16. jo pensava que el rosa era per dona o nena i el blau o el verd era per home o nen
    i allò és un esteriotip i ho varem aprendre . La violència de génere , la igualtat de génere allò es lo que na Rita ens va explicar i jo ja se que tots els colors no tenen génere hi ha que evitar la violència de génere, la igualtat de genere i els esteriotips . ho ha escrit en NACHO

    ResponElimina
  17. jo pensava que el rosa era per dona o nena i el blau o el verd era per home o nen
    i allò és un esteriotip i ho varem aprendre . La violència de génere , la igualtat de génere allò es lo que na Rita ens va explicar i jo ja se que tots els colors no tenen génere hi ha que evitar la violència de génere, la igualtat de genere i els esteriotips . ho ha escrit en NACHO

    ResponElimina
  18. Hola soc en MIQUEL, JO PENS Que els colors son pertots i totes i que nomesc depen del gust del altre i en beritat que el rosa,morat siguin de dona i els colors de Homes son el blau,vert son de oma no es beritat axo es un esteriotip i amb aquet escrit bui dir que els colors son de tots.

    ResponElimina
  19. jo desde la xerrada hem vaig donar compte de que els colors, juguets i lo que pensavem
    era mentira. Els colors son per tots i la veritat esque els colors son tots molts pulits .
    Desde aquet treball ja tenim tot clar. MATEO FELICITATS COMPANYS

    ResponElimina
  20. he apres que som diferents de sexe pero iguals per fer tot el que volguem els homes i les dones. LLUQUI

    ResponElimina
  21. La dona es igual que el homa.k irían........

    ResponElimina
  22. La dona i el home tenen el mateix dret a cobrar la mateixa quantitat de sou fent la mateixa feina.Fernanda

    ResponElimina
  23. Hola sóc n'Álvaro jo creia que el blau era per nens y el rosa per nenes però quan varem veure
    la dona al mòn em vaig adonar conta que tots els colors son per tots i per totes. Álvaro
    se va.

    ResponElimina